Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
266

Over ons

Wij (leonie en john) houden van reizen sinds we elkaar begin 70-tiger jaren leerden kennen.

Na  het Europese continent volgden de andere continenten.

Vooral tijdens onze 1ste wereldreis begin 1980 hebben we de wereld pas goed leren ontdekken. We zijn zo'n 2 jaar weggeweest en na 2 jaar opnieuw vertrokken.

Sindsdien houdt het reisvirus ons stevig in de greep!

We proberen zoveel in het land zelf mogelijk alles met openbaar vervoer te doen en  maken dan gebruik van allerhande transportmiddelen.Zoals taxis/riksjas/bussen/bromfietsen/paardenwagens/boten/kanos/ etc.

Ter plekke doen we veel aan wandelen en fietsen om de omgeving te verkennen.

Overnachten vaak in simpele onderkomens bij mensen thuis/pensions/herbergen,gastenverblijven  B&B's en hotels.

Over onze reis

Deze reis willen we nader kennismaken met Sulawesi.

Daarna zien we wel waar onze neus naartoe wijst.

Wellicht via Maleisië, Thailand en Cambodja naar Vietnam.

Jullie gaan het met ons beleven.

Bezochte landen

Wij hebben 97 landen (39%) bezocht:

Albanië, Argentinië, Australië, Bahama's, België, Belize, Bolivia, Botswana, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Cookeilanden, Costa Rica, Cuba, Cyprus, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Ecuador, Egypte, El Salvador, Filipijnen, Frankrijk, Frans-Polynesië, Gibraltar, Griekenland, Guatemala, Honduras, Hongarije, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Italië, Japan, Jordanië, Kaapverdië, Kenia, Kroatië, Laos, Lesotho, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Marokko, Mexico, Micronesia, Monaco, Montenegro, Myanmar, Namibië, Nederland, Nepal, Nicaragua, Nieuw-Caledonië, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Pakistan, Panama, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Puerto Rico, Roemenië, Rusland, Saint Vincent en de Grenadines, Servië, Singapore, Slovenië, Spanje, Sri Lanka, Suriname, Swaziland, Syrië, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.